You are browsing the archive for 2009 December 09.

Update Wednesday, December 9, 2009

December 9, 2009 in School News

School will be open tomorrow and classes will continue as usual.
Exams will be in the High School. Students who do not have exams do not need to be on campus.

Meanwhile, all of the 11th graders who were infected with the H1N1 virus during their trip to Santo Domingo are now better as are the two siblings who were infected. Additionally, we have had no new cases reported today of students with Influenza symptoms. Please do continue to let us know if your child becomes ill with the Influenza.

In light of the press outside of school today, Superintendent Russ Jones has sent an email  message directly to all parents this afternoon to explain that all families are invited to drop off and pick up their children in the ES area inside the school campus tomorrow and Friday.

================================================================================
Abriremos el día de mañana  y las clases se llevarán a cabo de manera regular.
Los alumnos de High School iniciarán sus exámenes.
Aquellos alumnos que no tienen exámenes no necesitan estar en el campus.

Mientras tanto, todos los alumnos de 11vo grado que fueron infectados con el virus H1N1 durante su viaje a Santo Domingo han mejorado, así como los dos hermanos que resultaron infectados. Además, no hemos tenido reportes de alumnos con síntomas de influenza el día de hoy. Por favor, continúe informando si su hijo(a) se enferma con la gripe.

Debido a la presencia de la prensa el día de hoy, el Superintendente Russ Jones ha enviado un mensaje por correo electrónico directamente a todos los padres de familia esta tarde para explicar que todas las familias podrán dejar y recoger a sus hijos en el área de ES en el interior del campus de la escuela mañana jueves y el viernes .