You are browsing the archive for 2009 December 06.

Update Sunday, December 6 (II)

December 6, 2009 in School News

One 10th grade student was confirmed with an Influenza A virus over the weekend.

School will be open tomorrow and classes will take place as usual.

=================================================================================

Un alumno del 10 mo grado confirmó tener Influenza A durante el fin de semana.

Abriremos el día de mañana lunes 7  y las clases se llevarán a cabo de manera regular.

Update Sunday, December 6

December 6, 2009 in School News

As of Sunday morning, we have not received any reports from families or faculty about new cases of Infuenza in our community. We will continue to collect information during the day and post any new information on this blog after 7:00 p.m. tonight.

School will be open tomorrow and classes will take place as usual.

Hasta la fecha, no hemos recibido ningún reporte de casos nuevos de Influenza entre las familias y los profesores de nuestra comunidad. Seguiremos recopilando  información durante el día y volveremos a informar esta noche después de las 7:00 p.m.